محاسبه هزینه سمپاشی ساس در تهران در ساس 1402 به جه صورت انجام می گیرد؟

محاسبه سمپاشی جهت نابودی هر آفتی نیازمند دریافت یک سری اطلاعات از درخواست کننده است. دلیل اینکه نمی توان یک قیمت واحد مثلا به ازای هر متر مربع، در نظر گرفت به این دلیل است که در مکان های مختلف آلودگی و میزان تکثیر حشرات با همدیگر متفاوت است.

برای مثال ما منزلی در زعفرانیه تهران به متراژ 200 متر و منزلی به متراژ 60 متر در سعادت آباد تهران که هر دو به حشره ساس آلوده بودند را سمپاشی کردیم و در نهایت تعجب همه ی ما آلودگی در منزل 60 متری 3 تا 4 برابر منزل 200 متری بود. به نظر شما قبل از داشتن اطلاعات کافی از منزل هر دو عزیز چطور می توان قیمت سمپاشی ساس را تخمین زد که انصاف را رعایت کرده باشیم؟

محاسبه هزینه سمپاشی ساس به چه عواملی بستگی دارد:

  • متراژمسلما در شرایط آلودگی محیطی برابر فاکتور ارزیابی متراژ منزل می باشد. برای مثال اگر آلودگی یک منزل 120 متری و یک منزل 60 متری برابر باشد و مثلا عدد 3 از 10 را به توان به هر دو تخصیص داد هزینه سمپاشی منزل 120 متری تقریبا نزدیک به 2 برابر منزل 60 متری می شود. زیرا سموم مورد استفاده و میزان کارکرد کارشناس سمپاشی بیشتر می شود.
  • میزان آلودگیمیزان آلودگی یعنی تعداد وجود این حشره در مکان که ارتباط مستقیمی با محاسبه قیمت سمپاشی دارد. مشخص است که قیمت سمپاشی دو واحد 50 متری با آلودگی های مختلف با هم برابر نمی شود.
  • تعداد سمپاشی های انجام شده از قبلدر برخی مکان ها بعلت انجام دادن سمپاشی های غیر اصولی و غیر حرفه ای و مقاوم شدن بدن این حشره نسبت به سموم، کارشناس سمپاشی یا مجبور به استفاده از سموم غلیظ تر سمپاشی بیشتر می شود. بنابراین از شما دوست عزیزم خواهش می کنم اگر نسبت به سمپاشی ازلاعات کافی ندارید به صورت خودسرانه سموم را خریداری نکنید و اقدام به سمپاشی ناشیانه نداشته باشید.
  • کاربری محیطنوع محیط و کاربری آن به طور مستقیم در میزان آلودگی موثر است. برای مثال در 90 درصد مواقع محیط های کارگری و خوابگاه آلودگی های بیشتری نسبت به منازل دارند.
  • نوع سموم مصرفیاینکه از چه سمومی و با چه درجه خطری برای انسان ها و تاثیرگذاری بر روی حشره ساس استفاده می شود، تاثیر بسیار بالایی در قیمت تمام شده سمپاشی ساختمان ها دارد.

 یکی از حربه های بسیار دیده شده شرکت های سمپاشی در قیمت دادن به همشهریان عزیز، بیان یک قیمت کم در تماس اولیه با آنهاست و بعد از حضور یافتن در مکان شما و قرار دادن شما در شرایط پذیرش، قیمت را افزایش داده و شما هم که از وجود این حشرات به سطوح آمده اید، می پذیرید.

یه مطلب جذاب دیگه با موضوع  آیا ساس با جوش شیرین از بین خواهد رفت؟

 شرکت سمپاشی پاکیا با رعایت اصول ایمنی، اخلاق و تخصص سعی در ارائه بهترین خدمات به شما تهرانی های عزیز را دارد.

شما دوست عزیز می توانید فرم زیر را پر کنید و منتظر بمانید تا همکاران من در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و هزینه سمپاشی را اعلام کنند.

    نام:
    موضوع:
    ایمیل:
    تلفن:
    تصویر آفت
    متن:

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *