در این تصویر لباس های شسته شده بر روی طناب آویزان هستند

بله! یکی از مؤثرترین روش‌های کنترل ساس و به طور کلی از بین بردن ساس، شستن لباس ها و ملحفه هاست. اگرچه ممکن است کل آلودگی شما را متوقف نکند، اما به مشکل ساس کمک می کند.

با من همراه باشید تا شما را با طرز صحیح شستشو برای خلاص شدن از شر ساس آشنا کنم:

ملحفه‌ها رو از روی تخت بردارید و لباس‌هایی را که قصد شستشو دارید با آن‌ها جمع کنید. همه ی آن ها را به داخل ماشین لباسشویی بریزید. مواد شوینده را اضافه کنید. تمام اقلام را با حداقل 140 درجه فارنهایت به مدت بیش از یک ساعت و نیم بشویید. تمام ملحفه ها و لباس های شسته شده را در دور بالای لباسشویی خشک کنید.

مشاهده ساس بعد از شستشو


دقیقا مساله همین است. شستشو مانند یک مسکن می تواند به آسایش موقت شما کمک کند اما مشکل ساس را ریشه کن نمی کند.

به نظر شما دلیل وجود ساس پس از اینکه تمام لباس ها، مبلمان و فرش ها شسته شد چیست؟

ساس ها حشراتی هستند که در تمامی درزهای ساختمان نفوذ می کنند. بنابراین حتی اگر تمامی لوازم خود را به بیرون بیاندازید و لوازم نو بخرید. آنها باز هم شما را می گزند و هر روز تکثیر می شوند.


پیشنهاد ما به شما این است که از یک شرکت سمپاشی کمک بگیرید. و به هیچ عنوان خودتان اقدام به تهیه سم نکنید. زیرا نه تنها مشکلتان برطرف نمی شود بلکه هزینه مالی و جانی در پی دارد. اختلاف قیمت خرید سم توسط خودتان و هزینه انجام سمپاشی توسط یک شرکت کنترل آفات به سلامتی شما می ارزد. سمپاشی ساس تختخوابی یکی از دشوارترین و پرچالش ترین عملیاتی است که شرکت های کنترل آفات در کل دنیا با آن روبرو هستند.

یه مطلب جذاب دیگه با موضوع  حشره ساس از چی بدش میاد؟13 بویی که ساس را دفع می‌کنند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *