تصویری از چند سوسک آلمانی بر روی انگشتان دست یک انسان


سوسک ریز کابینتی یا به عبارت دیگر "سوسک آلمانی" به سوسک‌هایی گفته می‌شود که در کابینت‌ها و مناطق مشابه زندگی می‌کنند. این سوسک‌ها معمولاً کوچک و ریز هستند و از طریق شکاف‌ها، درزها و نقاط ورود دیگر به کابینت وارد می‌شوند. سوسک‌های کابینتی یا آلمانی، معمولاً به مواد غذایی و رطوبت نیاز دارند و به دنبال ذرات غذایی کوچک، مانند برنج، نان، محصولات آردی و قطره‌های آب هستند. آن‌ها می‌توانند در کابینت‌های آشپزخانه، کابینت‌های حمام، کشوها و شکاف‌های دیگری که به طور معمول غذا و رطوبت وجود دارد، پیدا شوند. بهترین روش برای مقابله با سوسک‌ها، جلوگیری از ورود آنها است، بنابراین در ابتدا حائز اهمیت است که خانه‌تان را تمیز نگه دارید. در این مقاله به روش‌های طبیعی برای کنترل و از بین بردن سوسک‌های کابینت می‌پردازیم.

اگر می خواهید بدانید سوسک های خانگی از کجا می آیند پیشنهاد می شود این لینک را کلیک کنید.

بهترین روش خلاصی از شر سوسک های ریز کابینتی چیست؟

طعمه گذاری سوسک ریز، بدون شک، راحت‌ترین، ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای از بین بردن سوسک‌های کابینت است.سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که اصلا طعمه چیست و باید از کجا تهیه کنیم؟

 طعمه ها به موادی گفته می شوند که برای سوسک ها لذیذ هستند ولیکن خاصیت سمی دارند و پس از خورده شده توسط سوسک ها، باعث از بین رفتن آنها می شوند. یکی از بهترین طعمه های خانگی که منجر به از بین رفتن این نوع از خانواده عظیم سوسک ها می شود را برایتان شرح داده ایم:

یه مطلب جذاب دیگه با موضوع  سوسک ریز کابینتی چیست و از کجا وارد منزل ما می‌شود؟

طرز تهیه این طعمه:

این طعمه  ترکیبی از اسید بوریک، آرد و پودر کاکائو است که یک ترکیب سمی و بسیار هیجان انگیز است. حتما امتحان کنید. نسبت این ترکیب می‌تواند ۱:۲:۱ باشد.  یعنی به مقدار مورد نیازتان بسته به میزان آلودگی و متراژ ، آرد دو برابر اسید بوریک و پودر کاکائو می باشد.

طرز استفاده از این طعمه:


می‌توان آن را در نزدیکی شکاف‌ها و نقاطی که ورود و خروج سوسک‌ها را مشاهده می‌کنید قرار داد. مناطقی که سوسک‌ها به طور معمول در آن‌ها یافت می‌شوند شامل پشت و زیر سطل زباله، پشت و زیر یخچال و شکاف‌های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی است. تخم های سوسک اغلب در جاهای تاریک لای درزها چسبیده شده اند. در هنگام طعمه گذاری به دنبال تخم های سوسک ها نیز باشید و در مسیر حرکت سوسک ها، طعمه گذاری کنید.

این تصویر شامل یک مرد سمپاش بهمراه یک دستگاه سمپاشی در آشپزخانه و در کنار کابینت ها است.

پیشنهاد شرکت سمپاشی پاکیا:

در صورتی که با طعمه گفته شده توانستید مشکلتان را حل کنید که بسیار عالی است، اما اگر نتیجه بخش نبود و هرچند وقت یکبار سر و کله سوسک های کوچک در آشپزخانه شما پیدا می شد، پیشنهاد ما استفاده از خدمات شرکت ماست. چرا که در موارد بحرانی و زمانی که آلودگی از حدش گذشته، پاک سازی کاری تخصصی می شود و شناسایی تمامی کلونی ها و البته استفاده از طعمه های بسیار با کیفیت تر و تهیه شده در بهترین کارخانجات آلمان و آمریکا ، دوای درد است.


بارها مشاهده شده که افراد با خرید سم اقدام به سمپاشی ناصحیح کرده اند و البته این نوع سمپاشی نه تنها باعث کاهش تعداد حشرات نشده است بلکه باعث مقاومت آنها در برابر سم شده است. متأسفانه، مواردی هم پیش آمده که سمپاشی ناصحیح منجر به مرگ افراد ساکن در خانه یا همسایگان مجاور شده است. بنابراین، درصورتی که با تهیه طعمه ذکر شده نتوانستید مشکل را برطرف کنید از یکی از شرکت های معتبر دارای مجوز وزارت بهداشت کمک بگیرید. شرکت سمپاشی پاکیا با سالها تجربه در خدمت شماست تا با ارائه مشاوره رایگان شما را جهت از بین بردن سوسک ریز کابینتی یاری کند. حتی اگر شما تنها قصد خرید طعمه های شرکتی را دارید و می‌خواهید خودتان طعمه گذاری سوسک آلمانی را انجام دهید، با تماس با شرکت‌پاکیا خرید کنید و سپس به انجام عملیات بپردازید.

یه مطلب جذاب دیگه با موضوع  تخم سوسک چه شکلی است؟تشخیص انواع سوسک از کپسول سوسک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *